تور ایسلند | قیمت تور ایسلند بهار 1403 | آرند تور

تور ایسلند

سرزمین آبشار و یخچال ها سفری به بکرترین طبیعت جهان
8 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

ایسلند کشوری زیبا در قاره‌ی اروپا است که عنوان یکی از بکرترین مناطق را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. این کشور که در نزدیکی قطب شمال قرار گرفته توانست در دهه‌ی ۱۹۹۰ به یکی از مرفه‌ترین و بهترین کشورهای جهان تبدیل شود و به دلیل چشم‌اندازهای دیدنی گردشگران از اقصی نقاط دنیا راهی تور ایسلند برای بازدید از آن می‌شوند.

تور ایسلند

معرفی کشور ایسلند

ایسلند شمالی‌ترین کشور در قاره‌ی اروپا و شمال اقیانوس اطلس است که از نظر وسعت چهار برابر انگلستان بوده و از یک جزیره‌ی بزرگ و ۳۰ جزیره‌ی کوچک تشکیل شده است. جالب است بدانید که ایسلند تا پیش از قرن بیستم یکی از فقیرترین کشورها در جهان بود اما بعد از جنگ‌جهانی دوم و پیگیری رویکردهای جدید در زمینه‌ی ماهگیری توانست در بین مرفه‌ترین کشورها در جهان قرار بگیرد.

ایسلند که تا سال ۱۹۱۸ قسمتی از پادشاهی نروژ و بعد از آن بخشی از پادشاهی دانمارک بود توانست در نهایت به استقلال دست پیدا کرده و در حال حاضر هم در فهرست امن‌ترین کشورها برای زندگی قرار دارد.

اطلاعات کلی مورد نیاز در تور ایسلند

اطلاعات کلی که ممکن است در زمان شرکت در تور ایسلند نیاز داشته باشید در جدول زیر درج شده است:

اطلاعات مورد نیاز در تور ایسلند

نام به انگلیسی

Iceland

پایتخت

ریکیاویک

زبان رسمی

ایسلندی

زبان‌های رایج

نروژی

واحد پول

کرون ایسلندی

نوع حکومت

دموکراتیک پارلمانی

پیش‌شماره

۳۵۴+

نوع برق شهری

۲۲۰ ولت

میزان اختلاف ساعت با ایران

۴ ساعت و نیم عقب‌تر است

آب و هوای ایسلند

ایسلند کشوری با آب و هوای سرد قطبی است که تا حدودی تحت تأثیر توده‌های هوایی معتدل نیز قرار دارد. جریان‌های آب گرم باعث می‌شوند که در بخش‌های جنوبی این کشور دما نسبتاً افزایش یابد و از یخبندان‌های سخت در فصل زمستان جلوگیری شود.

در پایتخت این کشور یعنی ریکیاویک آب و هوا متأثر از جو اقیانوسی بوده و همیشه حتی در فصل تابستان هم سرد است.

بهترین زمان شرکت در تور ایسلند

انتخاب بهترین زمان برای شرکت در تور ایسلند به هدف شما از سفر به این کشور بستگی دارد. در صورتی که تحمل هوای بسیار سرد را ندارید می‌توانید سفر خود را به فصل تابستان (ماه‌های جولای و آگوست) که هوا کمی گرم‌تر است موکول کنید.

در غیراینصورت برای تماشای شفق‌های قطبی باید در ماه‌های فوریه، مارس، سپتامبر و اکتبر و برای تماشای نهنگ‌ها همزمان با شفق قطبی در ماه‌های می و سپتامبر به ایسلند سفر کنید.

قیمت تور ایسلند

ویزای ایسلند

پیش از اینکه راهی تور ایسلند شوید باید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید که ممکن است طی کردن مراحل آن چند هفته طول بکشد. برای این کار باید مدارک زیر را تهیه کنید:

  • اصل و کپی گذرنامه
  • مدرک نشان‌دهنده‌ی رزرو هتل
  • بیمه معتبر در زمان استفاده از ویزای توریستی
  • مدارک اثبات تمکن مالی مانند پرینت حساب بانکی
  • سه عدد عکس با زمینه‌ی سفید به ابعاد ۳ در ۴
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه

نکته ۱: شما باید ترجمه رسمی و مورد تأیید تمامی مدارک فوق را به سفارت ارائه دهید.

نکته ۲: فرم درخواست ویزای توریستی سفر به ایسلند در سایت سفارت این کشور در ایران موجود است و به صورت آنلاین پر می‌شود.

نکته ۳: ویزای توریستی این کشور به مدت ۹۰ روز معتبر است.

هزینه سفر ایسلند

یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران اطلاع از قیمت تور ایسلند و هزینه‌هایی است که باید در زمان سفر به این کشور بپردازند. حقیقت این است که با شرکت در تور مجموعه‌ی ما بخش بزرگی از هزینه‌ها شامل بلیط هواپیما، قسمتی از وعده‌های غذایی، ورودی‌ها،‌ بیمه‌ی مسافرتی، اقامتگاه و راهنما در قالب تور گنجانده می‌شود.

با این حال هزینه‌ی غذا در ایسلند نسبتاً‌ بالا است و صرف یک غذای معمولی می‌تواند تا ۱۱۰۰ کرون برای شما هزینه داشته باشد که در یک رستوران مجلل به ۲۰۰۰ کرون افزایش پیدا می‌کند. البته در صورت تمایل می‌توانید با خرید موادغذایی و پخت غذا هزینه‌های خود را در این زمینه به میزان چشمگیری کاهش دهید.

قیمت تور ایسلند

با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت تور ایسلند هم ممکن است تغییر پیدا کند؛ بنابراین برای اطلاع دقیق از آن و جزئیات مربوط به تور می‌توانید با کارشناسان آرند تور تماس بگیرید.

تور ایسلند با آرند تور

ایسلند کشوری با جاذبه‌های طبیعی منحصربه‌فرد است که در رتبه‌ی چهارم شادترین کشورهای جهان قرار داشته و ارزش آن را دارد که حداقل یکبار از آن بازدید کنید. ما برای رفاه حال گردشگران عزیز امکان بازدید از این کشور را در قالب تور ایسلند فراهم کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند بدون نگرانی در مورد هماهنگی‌های گوناگون از تک تک لحظات سفر خود لذت ببرید.

هزینه تور ایسلند

جاهای دیدنی ایسلند

اگر قصد سفر به این کشور را دارید بهتر است پیش از استعلام قیمت تور ایسلند با جاهای دیدنی آن آشنا شوید:

۱. پارک ملی لاندمنالاوگار (Landmannalaugar)

در بخش جنوبی ایسلند و در فاصله‌ی ۱۸۰ کیلومتری از پایتخت آن یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور قرار گرفته است. در این پارک ملی می‌توانید از تماشای چشم‌اندازی بی‌مانند، کوه‌های ریوولیت،‌ میدان‌های گدازه‌ای و آتشفشان هکلا لذت ببرید.

۲. تالاب یخی یوکولسارلون (Jokulsarlon)

در جنوب شرقی ایسلند یک تالاب یخی قرار گرفته که قدمت چندان طولانی ندارد ولی یکی از دیدنی‌های محبوب تور ایسلند محسوب می‌شود. البته در سال‌های اخیر به دلیل گرم‌شدن کره‌ی زمینی قسمت بزرگی از یخ‌های این تالاب آب شده و یوکولسارلون را به عمیق‌ترین تالاب در این کشور تبدیل کرده‌اند.

۳. دریاچه آبی گرینداویک (Grindavík)

در فاصله‌ی ۴۰ دقیقه‌ای از ریکیاویک یکی دیگر از جاذبه‌های تور ایسلند واقع شده که بیشتر شبیه به چشمه‌های آبگرم است. تغذیه‌ی این دریاچه مصنوعی از طریق دریاهای اطراف انجام شده و آب آن سرشار از سیلیس و جلبک است که به باور کارشناسان فواید درمانی زیادی دارند.

۴. یخچال طبیعی واتنایوکول (Vatnajokull)

واتنایوکول دومین پارک ملی بزرگ اروپا در بخش جنوب شرقی ایسلند بوده که عمده‌ی شهرت خود را مدیون غارها و کلاهک‌های یخی، یخچال‌های طبیعی و دریاچه‌های منجمد است. در این پارک خارق‌العاده ۷ کوه آتشفشانی زیر توده‌های برف قرار گرفته و امکان فوران آن‌ها وجود دارد که یکی از علت‌های شهرت ایسلند به سرزمین آتش و یخ همین مسئله است.

۵. کلیسای هالگریم (Hallgrimskirkja)

تصور نکنید که شرکت در تور ایسلند صرفاً به معنای بازدید از جاذبه‌های طبیعی است. شما می‌توانید در سفر خود به این کشور از کلیسای هالگریم با معماری خاصی که دارد دیدن کنید. ساخت این کلیسا در سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۸۶ انجام گرفت و نام یکی از شعرای ایسلند را بر روی آن قرار داده‌اند.

۶. آبشار اسکوگافوس (Skogafoss)

از تماشایی‌ترین آبشارها در تور ایسلند بوده که مسیر منتهی به آن برای انداختن عکس‌های زیبا فوق‌العاده است. این آبشار ۶۰ متر طول و ۲۵ متر عرض داشته و به دلیل شدت بالای آبی که دارد در روزهای آفتابی در اطراف آن یک رنگین‌کمان زیبا نمایان می‌شود.

۷. آبفشان استروکور (Strokkur)

یکی از عجیب‌ترین جاهای دیدنی در تور ایسلند آبفشان استروکور است که در اصل یکی از خطرناک‌ترین چشمه‌های آب گرم در جهان محسوب شده و هر چند دقیقه یک بار آب گرمی به ارتفاع ۳۰ متر را به بیرون پرتاب می‌کند.

۸. ساحل استاکسنس (Stokksnes)

یکی از خارق‌العاده‌ترین سواحل ایسلند است که از ماسه‌های سیاه و بوته‌های علف پوشیده شده و چشم‌انداز زیبایی را از کوه وستراهورن در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. تفاوتی ندارد که در چه زمانی از سال از این ساحل بازدید می‌کنید در هر صورت از تماشای جذابیت و زیبایی آن لذت خواهید برد.

غذاهای تور ایسلند

در صورتی که مایل هستید غذاهای ایسلندی را تست کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ موارد ذکر شده در این بخش بروید:

  • هاردفیسکر (Hardfiskur): ما عادت داریم که ماهی را به صورت سرخ شده یا کبابی در کنار برنج میل کنیم، اما در ایسلند مردم ماهی را خشک کرده و به عنوان یک میان‌وعده به همراه کره می‌خورند. در حقیقت هاردفیسکر جایگزین سالم چیپس و سایر تنقلات است که معمولاً از ماهی کاد تهیه می‌شود.
  • هات داگ ایسلندی: یکی از خوشمزه‌ترین غذاها در تور ایسلند، هات داگ مخصوص این کشور است که معمولاً از گوشت بره، گاو یا خوک تهیه شده و با پیاز،‌ خردل، کچاپ و ادویه‌های دیگر طبخ می‌شود.
  • دسر شکلاتی Snúður: شبیه به رول دارچینی است با این تفاوت که با مایه‌ی غلیظی از کیک و شکلات پوشیده می‌شود.
  • اسکایر (Skyr): یک دسر خامه‌ای ترش که با ترکیب پنیر و ماست تهیه شده و با انواع توت،‌ شیر، عسل و خامه سرو شده و جایگزین سبک‌تری برای چیزکیک است.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل