تور شیلی | تور شیلی بهار 1403 | شیلی اردیبهشت 1403

تور شیلی

2 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تور شیلی

شیلی کشور زیبایی در قاره‌ی آمریکا است که به خاطر طبیعت سرسبز و زیبای خود در بین کشورهایی قرار دارد که در هرسال گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید در کنار دوستان و همراهان خود سفری به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را به این کشور تجربه کنید،‌ حتماً شرکت در تور شیلی آرند تور را در نظر بگیرید.

تماس با ما
جهت اطلاع از شرایط تور و هزینه با آرند تور در تماس باشید
02148407

شیلی کجاست؟

شیلی کشوری در حاشیه‌ی غربی آمریکای جنوبی است که بیشتر از ۶ هزار کیلومتر نوار ساحلی با اقیانوس آرام داشته و در حقیقت مرز غربی آن به صورت کامل با این اقیانوس احاطه شده است. این کشور از سمت شمال با پرو، از شمال شرق با بولیوی و از شرق با آرژانتین همسایه است. کشور شیلی به سبب رشد و توسعه‌ی پایدار خود و افزایش درآمد سرانه تبدیل به یکی از کشورهای امن و باثبات در آمریکای لاتین شده است. اگر می‌خواهید از تماشای طبیعتی بکر و زیبا لذت ببرید، تور شیلی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اطلاعات ضروری مورد نیاز در زمان سفر به شیلی در جدول زیر درج شده است:

اطلاعات مورد نیاز در تور شیلی

نام انگلیسی

Chile

پایتخت

سانتیاگو

زبان رسمی

اسپانیایی

زبان‌های رایج

آلمانی و انگلیسی

نوع حکومت

جهوری

واحد پول

پزو شیلی

برق شهری

۲۲۰ ولت ۵۰ هرتز به همراه دوشاخه‌های تایپ C و L

میزان اختلاف ساعت با تهران

۷ ساعت و نیم از تهران عقب‌تر است

آب و هوای شیلی

شیلی به دلیل وسعت زیاد و قرارگرفتن در عرض‌های جغرافیایی متعدد تنوع آب و هوایی بسیار زیادی دارد به طوری که بخش جنوبی آن به دلیل نزدیکی به قطب جنوب سرد و منطقه‌ی شمالی آن هم خشک‌ترین نقطه زمین محسوب می‌شود. در بین این دو بخش ناحیه‌ای کوهستانی به همراه یخچال‌های طبیعی در بخش‌های شرقی و جنوب شرقی قرار دارند.

ناحیه‌ی مرکزی این کشور دارای آب‌وهوای مدیترانه‌ای به همراه تابستان‌های طولانی و گرم و زمستان‌های خنک و مرطوب است. بنابراین شما می‌توانید با شرکت در تور شیلی ۷ نوع آب و هوای گوناگون را تجربه کنید.

بهترین فصل سفر به شیلی

اگر می‌خواهید به بخش‌های جنوبی این کشور سفر کنید، بهترین زمان برای انجام این کار بین ماه‌های اکتبر تا مارس است. این ماه‌ها گرم‌ترین زمان برای سفر به این منطقه هستند. در مقابل امکان سفر در چهار فصل سال به دره‌های مرکزی و بیابان آتاکاما و سانتیاگو وجود دارد و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

تور شیلی

شرایط ویزا شیلی

تمام افرادی که قصد دارند با هدف گردشگری وارد کشور شیلی شوند باید ویزای توریستی آن را دریافت کنند. افرادی که در تور شیلی آرند تور شرکت می‌کنند معمولاً نیازی به مراجعه حضوری به سفارت این کشور ندارند و صرفاً باید مدارک مورد نیاز را به مجموعه‌ی ما بسپارند. البته ممکن است در بعضی از موارد از طرف سفارت به انجام مصاحبه دعوت شوید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا شیلی

مدارک لازم برای دریافت ویزا این کشور و شرکت در تور شیلی شامل موارد زیر است:

  • دو قطعه عکس ۴*۳
  • گواهی تمکن مالی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت و هتل
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • تکمیل فرم مرتبط با درخواست ویزای شیلی
  • دعوت‌نامه‌رسمی (در صورت عدم وجود دعوت‌نامه باید در نامه‌ای به زبان انگلیسی یا اسپانیایی هدف خود را از سفر به این کشور شرح دهید).
  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و دو صفحه‌ی خالی
  • کپی صفحه‌ی اول پاسپورت
  • ارائه‌ی اصل و کپی بیمه مسافرتی

تور شیلی با آرند تور

در تور ۱۴ روزه شیلی به بازدید از این کشور زیبا و شهرهای توریستی و جاذبه‌های گردشگری آن می‌پردازیم. همه‌ی تلاش ما این است که اوقات خوشی را برای شما و اعضای خانواده‌تان رقم بزنیم به همین جهت همواره از کمک افراد حرفه‌ای در تورهای مختلف خود استفاده می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱۴۸۴۰۷ با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

هزینه سفر به شیلی

در زمان شرکت در تور شیلی هزینه‌ی اقامتگاه، بیمه‌ی مسافرتی، بلیط‌های رفت و برگشت و ۱۳ وعده صبحانه برعهده‌ی تور خواهد بود. به غیر از این برای ۲۵ وعده‌ی غذایی خود و سوغاتی‌ها و خریدهایی که انجام می‌دهید باید مبلغ مشخصی را کنار بگذارید که برای اطلاع دقیق از آن می‌توانید با کارشناسان و مسئولان تور مشورت کنید.

قیمت تور شیلی

هتل‌های شیلی

هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه‌های توریستی شیلی راهی این کشور می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید مجموعه‌ای از بهترین هتل‌ها را با محدوده‌ی قیمتی متفاوت در آن پیدا کنید. تعدادی از بهترین هتل‌هایی که می‌توانید در تور شیلی در آن‌ها اقامت کنید شامل موارد زیر هستند:

اکسپلورا پاتاگونیا (Explora Patagonia) در سالتو چیکو

این هتل جذاب در دل پارک ملی تورس دل پین واقع شده و با فراهم کردن تورهای متنوع کوهنوردی و اسب‌سواری تلاش می‌کند تا زمینه‌ی سرگرمی و تفریح گردشگران را فراهم کند. از طرفی دیگر ساختمان این هتل هم در نزدیکی دریاچه پهو یکی از زیباترین دریاچه‌های جهان قرار گرفته است و مناظر اطراف آن واقعاً خارق‌العاده هستند.

هتل استرونومیکو الکویی دوموس(Astronomico Elqui Domos) در کوکوئیمبو

اگر به تماشای ستارگان در شب علاقه دارید این هتل در منطقه‌ی کوکوئیمبو می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اتاق‌های این هتل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با درازکشیدن در تخت می‌توان ستاره‌های نیم‌کره‌ی جنوبی زمین را به راحتی تماشا کرد؛ علاوه بر این یک رصدخانه‌ی مجهز هم در ساختمان اصلی هتل وجود دارد.

هتل سن آلفونزو دل مار (San Alfonso del Mar)

یکی از خلاقانه‌ترین هتل‌های جهان در تور شیلی است که بزرگ‌ترین استخر دنیا را در خود جای داده است. این استخر بیشتر از هزار متر طول داشته و درون آن با ۶۶ میلیون گالن آب تصفیه شده از اقیانوس آرام پر شده است.

هتل دبلیو سانتیاگو (W Santiago)

این هتل لوکس در پایتخت شیلی سانتیاگو واقع شده و بهترین گزینه برای افراد عاشق تجمل است که با طراحی مدرن و چشم‌اندازهای زیبایی که از این شهر دارد تمامی نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند. بر روی پشت‌بام این هتل یک استخر ورزشی حرارتی وجود دارد که می‌توان در آن ضمن شنا کردن از مناظر زیبای اطراف هم لذت برد.

تور شیلی آرند تور

جاذبه‌های گردشگری شیلی

در تور شیلی از جاذبه‌های گردشگری زیر بازدید خواهیم کرد:

  • میدان پلاز د آرماز: میدان اصلی سانتیاگو است که در اطراف آن تعدادی ساختمان تاریخی قرار گرفته است.
  • کلیسای جامع سانتیاگو: قدمت این کلیسا به حدود ۲۶۰ سال پیش باز می‌گردد و با اینکه صرفاً با استفاده از سنگ ساخته شده معماری مذهبی خاص و قابل توجهی دارد. درهای چوبی این کلیسا به زیبایی حکاکی شده و توجه همه‌ی گردشگران را به خود جلب می‌کنند.
  • کاخ ریاست جمهوری شیلی: این کاخ که به نام کاخ لا موندا شناخته می‌شود مقر ریاست جمهوری این کشور بوده و دفتر سه وزیر کابینه را هم در خود جای داده است.
  • خانه پابلو نرودا: این خانه که زمانی اقامتگاه پابلو نرودا و همسر او بود، امروز به آرامگاه این دو شخص و موزه‌ای برای بازدید عموم تبدیل شده است. آنچه که در مورد این خانه قابل توجه است معماری شبیه به کشتی آن است.
  • شهر ساحلی والپاریسو و جاذبه‌های گردشگری آن: این شهر بندری در امتداد ساحل قرار گرفته و به خاطر قطارهای کابلی در ارتفاعات و خانه‌های رنگارنگ خود بر روی تپه‌ها شهرت دارد.
  • شهر پونتا آرناس: بخشی از تور شیلی به بازدید از شهر پونتا آرناس در جنوب این کشور و جاذبه‌های دیدنی آن اختصاص داده شده است.
  • جزیره‌ی تیرا دل فوئگو: این مجمع‌الجزایر در بین شیلی و آرژانتین قرار گرفته و کشف آن در سال ۱۵۲۰ انجام گرفته است.
  • پاتاگونیا و جاذبه‌های آن: پاتاگونیا منطقه‌ای در آمریکای جنوبی است که بخش‌هایی از آرژانتین و شیلی را در برمی‌گیرد. ما در تور شیلی از پارک ملی تورس دل پاینه، دریاچه pehoe، غار میلدون و دورنمای یخچال گری بازدید می‌کنیم.
  • آتاکاما: این بیابان به دلیل احاطه شدن با کوه‌های آند و ارتفاعات ساحلی اقیانوس آرام خشک‌ترین بیابان جهان است.
  • دریاچه‌های منیاکواس و میسکانتی و چاکسا: در سفر خود به بازدید از این دریاچه‌ها و تماشای فلامینگوها نیز می‌رویم.
  • دره ماه: در شمال شیلی در بیابان آتاکاما یکی از زیباترین جاذبه‌های تور شیلی یعنی دره‌ی ماه قرار گرفته است که در طی میلیون‌ها سال در اثر عوامل فرسایشی گوناگون شکل گرفته و به خاطر سطح عجیب و ناهموار خود به این نام خوانده می‌شود.

رزرو تور شیلی

غذاهای شیلی

عمده‌ی غذاهای کشور شیلی از اروپا الهام گرفته شده است با این حال این کشور فرهنگ غذایی خاص خود را داشته که می‌توانید در تور شیلی از نزدیک آن را مشاهده کنید. تعدادی از معروف‌ترین غذاهای این کشور شامل موارد زیر است:

  • کومپیلیتو: در اصل ورژن شیلی هات داگ است که برای تهیه‌ی آن از سوسیس، گوجه، کلم ترش و سس مایونز استفاده می‌شود.
  • سس پبره: نوعی سس تند و خوشمزه بوده که ترکیب اصلی آن گوجه، پیاز خردشده، فلفل، پیازچه، سیر، گشنیز، روغن و سرکه است. این سس معمولاً با نان داغی به نام پن آماسادو سرو می‌شود.
  • امپانادا: اسنک خوشمزه و محبوب تور شیلی است که برای تهیه‌ی آن ترکیبات اولیه‌ی مختلفی را درون خمیر قرار داده و آن را برشته می‌کنند.
  • پوروتوس گرانادوس: در حقیقت همان خورشت لوبیا است که در تهیه‌ی آن از لوبیا، خمیر ذرت، کدو تنبل، سیر، گوجه و ریحان استفاده می‌شود.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل