تور آبشار درازکش اردیبهشت 1403
آبشار درازکش
کد تور 1894

آبشار درازکش

4 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 فروردین 1403
جاذبه‌ها

پیاده روی در جنگلهای زیبای روستای درازکش، بازدید از آبشار درازکش، امکان شنا و آب بازی در کنار آبشار، لذت صرف جوجه کباب در کمپ جنگلی

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین - ابتدای خیابان الوند
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/01/01 - ساعت 04:30 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
وسیله نقلیه محلی
مینی بوس
بیشترین فعالیت
ناهار
در طبیعت به عهده آرند تور
خرید آنلاین
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران آرند تور طبیعت آرند تور - -
سهم آرند تور کلا 2 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه 1 وعده ناهار
در این سفر مسافر نیاز به آوردن وعده غذایی ندارد.
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 1 وعده
درباره سفر

تور آبشار درازکش

 

قدیما، یکی از مفرح‌ترین بازی‌ها در تابستان و زمانیکه هوا حسابی گرم می‌شد، آب بازی در حوض خانه بود! اما این سال‌ها با مدرن‌تر شدن شهرها و کوچک شدن خانه‌ها، این امکان برای همه کمتر وجود دارد. از طرفی دیگر با وجود خشکسالی این سال‌ها، دیگر حوضی نمانده که در روزهای گرم سال در آن آب تنی کنند! در این شرایط سفر به مناطقی همچون آبشار درازکش یک فرصت ناب است که به شما کمک می‌کند تا تنی به آب بزنید و حسابی بخندید و شادی کنید. تور آبکش درازکش یک فرصت ناب است که شما می‌توانید با پرداخت مبلغ مناسبی بدون نیاز به آوردن غذا همراه خود، حسابی بخندید و تفریح کنید. آرندتور در این سفر یک روزه دو وعده اصلی و یک میان وعده میزبان شما خواهد بود. شما می‌توانید در یک کمپ جنگی در دل جنگل، جوجه کباب لذیذ و خوش طعم را نوش جان کنید و سرشار از شور و هیجان، این سفر یک روزه را به اتمام برسانید. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این تور شاد آب بازی کسب کنید.

چرا باید به آبشار درازکش سفر کنیم؟

آبشار درازکش یک آبشار 7 متری بسیار بکر و زیباست که در ارتفاع 360 متری از سطح دریا قرار گرفته‌‌‌است. این آبشار در ابتدای ورودی‌اش یک حوضچه وسیع، نسبتا عمیق دارد که  می‌توان در آن تنی به آب زد، در حدود 200 متر آن طرف‌تر یک حوضچه دیگر نیز وجود دارد که به دلیل سنگ‌های زیاد و عمق کمش مناسب برای آب بازی نیست. آبشار درازکش به آبشار دو قلو نیز شهرت دارد و محلی‌ها به آن  چلچلی و شرشری هم می‌گویند.آب در جهت شمال پس از عبور از حوضچه‌ها به سمت رودخانه مسیرش را ادامه خواهد داد.

آبشار درازکش کجاست؟

آبشار درازکش در 25 کیلومتر از شهر بابل پس از گلوگاه مرکز بند پی شرقی قرار دارد. همان طور که می‌دانید بندپی شرقی، بزرگترین بخش شهرستان بابل است و شامل مناطق مختلفی همچون دشت، جلگه و کوهستان می‌باشد. پس از گذشتن از گلوگاه به سمت  فیروزجاه و جاده شیخ موسی می‌روید، پس از گذراندن یک دو راهی، روستای زیبای درازکش را خواهید دید. این روستا با درختان پهن برگی همچون بلوط، راش و افرا به‌سان تابلویی زیبا رنگ‌آمیزی شده‌است. در نزدیکی این روستای زیبا، 7 آبشار وجود دارد که آبشار درازکش اولین آن‌هاست و تنها در این آبشار امکان شنا کردن وجود دارد. برای شنیدن صدای دلنواز این موسیقی آرام‌بخش باید 10 دقیقه پیاده‌روی کنید که با وجود گل و سنگ موجود در این مسیر حتما از کفش مناسب و باتوم باید استفاده کنید. این آبشار به دلیل فاصله‌اش از روستا، یک منطقه بسیار بکر و خلوت است. بنابراین می‌توانید در اطراف آن نشسته و از فضای جذابش به همراه موسیقی دلنشین صدای آبشار حسابی لذت ببرید. آب بازی کردن، مدیتیشن و نوش جان کردن نهاری تازه و لذیذ همچون جوجه کباب در این فضای دلچسب سرخوشی این روز فوق العاده را به زیبایی تمام تکمیل خواهد کرد. پس خود را برای یک سفر شاد و دلچسب با ما آماده کنید.

تور آبشار درازکش

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.