تور دریاچه ارواح اردیبهشت 1403 | تور یک روزه
دریاچه ارواح
کد تور 1440

دریاچه ارواح

1 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 فروردین 1403
جاذبه‌ها

قدم زدن و عکاسی در دل جنگل های شمال، نیسان سواری در جاده جنگلی، کمپ کنار دریاچه زیبای ارواح

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین ابتدای خیابان الوند
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/01/01 - ساعت 04:00 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
بیشترین فعالیت
ناهار
بر عهده مسافر
خرید آنلاین
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران آرند تور رستوران مسافر - -
سهم آرند تور کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه
سهم مسافر کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده ناهار
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 1 وعده
درباره سفر

تور دریاچه ارواح

 

با شنیدن نام دریاچه ارواح، چه حسی خواهید داشت؟ وسوسه نمی‌شوید به این منطقه سفر کنید؟ به نظر شما این منطقه‌ی مشکوک چه ویژگی‌هایی دارد که به این نام شهرت یافته‌است؟ تور دریاچه ارواح یک سفر مهیج و در عین حال طبیعت‌گردی است که از شما دعوت می‌کند به این منطقه بسیار بکر سفر کنید. تور دریاچه ارواح، با درجه سختی 1 از 6 طراحی شده و در این سفر شما با میدل باس به 12 کیلومتری نوشهر سفر می‌کنید، پس از آن یک نیسان سواری مفرح به 5 کیلومتری روستای چلندر خواهید داشت. وقتی به نزدیکی دریاچه ارواح رسیدید، جنگل‌نوردی کوتاه شما به سمت تماشای دریاچه ارواح آغاز خواهد شد! آرندتور در این سفر یک وعده اصلی و یک میان وعده میزبان شما خواهد بود.

بهتر است در این سفر یک دست لباس اضافه، یک لباس گرم و اگر از کثیف و گلی شدن کفش‌هایتان ناراحت هستید، یک دست کفش اضافی، یک وعده نهار و تجهیزات لازم سفر طبیعت‌گردی همراه خود داشته باشید.

دریاچه ارواح کجاست؟

دریاچه ارواح یکی از عجیب‌ترین و بکرترین مناطق جنگلی است که می‌توان در استان مازندران در نزدیک نوشهر مشاهده کرد. برای رسیدن به دریاچه ارواح باید از جنگلی با درختان قد افراشته و سربه فلک کشیده عبور کنید. این فضا بسیار بکر و در بیشتر سال مه‌آلود است، حال در فضایی این چنینی، درختان مرده‌ای را مشاهده می‌کنید که در فضای ترسناک و مرموز دریاچه افتاده‌اند، انعکاس سایه‌ی این درختان در آب  به اندازه‌ی کافی ترسناک و در عین حال زیباست. در این میان درختانی را مشاهده خواهید کرد که گویی سر و ته و برعکس در این دریاچه با آب زلال و تمیز ایستاده‌اند، تماشای این فضا در عین زیبایی فوق‌العاده کمی ترسناک و پیچیده خواهد بود پیچیدگی این فضا با شنیدن صدای حیوانات وحشی و حشرات مختلف که در چهار فصل سال در این منطقه زندگی می‌کنند، همگی باعث شده تا مردم محلی نامی به حق و مناسب به این منطقه بدهند. دریاچه ارواح به نام دریاچه ممرز هم شهرت دارد. این دریاچه دارای درختان پهن برگ بوده و قدمت آن به دوران کرتاسه میانی یا کواترنری می‌رسد. همین امر سبب شده تا این دریاچه در میراث طبیعی ایران قرار گرفته و به ثبت ملی برسد. طول این دریاچه 300 متر و عرض آن 7 متر بوده و در مجموع سطحی معادل 40 هکتار را به خود اختصاص داده‌است. پوشش گیاهی اطراف دریاچه به طور عمده توسکا و ممرز بوده و به همین علت مردم دریاچه را به نام دریاچه ممرز هم می‌شناسند.

بهترین زمان سفر به دریاچه ارواح چه موقع است؟

بهترین زمان سفر به دریاچه ارواح بهار و تابستان است. هرچند اوایل پاییز و یا اواخر اسفند هم قابل تردد بوده، اما در پاییز و زمستان مسیر تردد این منطقه بسیار سخت و مشکل است هرچند تصاویر بی‌نظیری از نقش نگار این فرش رنگارنگ را در پاییز و پیراهنی سفید را در فصل بی‌برگی زمستان در پیرامون این دریاچه خواهید دید، اما به دلیل سختی مسیر توصیه می‌شود در فصل بهار و تابستان به این منطقه سفر کنید و از تلالو رنگ سبز درختان بر سرتاسر دریاچه لذت ببرید.

تور دریاچه ارواح

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.